Selaa sivuja

Olemme koonneet yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia tälle sivulle. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

TILAAMINEN

Miten voin tilata tuotteitanne?

Voit tilata tuotteitamme:

  • Verkkokaupastamme osoitteesta nosh.fi
  • Suoraan NOSH edustajalta:

    • Etsi lähin edustajasi ► noshvaatekutsut.fi/edustaja
    • Mene noshvaatekutsut.fi -sivustolle ja valitse haluamasi vaatteet toivelistalle
    • Lähetä toivelista edustajalle 
    • Edustaja tekee tilauksen puolestasi, jonka jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, joka sisältää maksulinkin. Saat maksulinkin myös tekstiviestinä, mikäli ilmoitat edustajalle puhelinnumerosi.

    • Edustajalle voit jättää tilauksen myös sähköpostilla. Kerrothan viestissäsi: toivomasi tuotteet ja koot, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi. Löydät lähimmän edustajasi täältä.

Mitä etuja saan vaatekutsuilta tai edustajalta tilatessa?

NOSH Vaatekutsuilta ja NOSH edustajan kautta tehdyistä tilauksista saat monia etuja:

  • Edustajalta saat henkilökohtaista palvelua esim. sopivan koon valinnassa.
  • Tilaaminen ei velvoita osallistumaan vaatekutsuihin tai järjestämään niitä.
  • Klubiedut ovat saatavilla ainoastaan NOSH Vaatekutsuilta tai suoraan edustajalta tilatessa. Tästä voit tarkistaa kuukauden klubiedut.

Millaista mitoitusta tuotteet ovat? Miten löydän sopivan koon tuotteesta?

Jokaisen vaatteen tuotesivulta löydät kyseisen vaatteen tärkeimmät mitat ja linkin NOSH Women koko-oppaaseen

Voinko tehdä tilaukselleni muutoksia?

Verkkokauppa-asiakas

Tarkistathan tilauksesi huolellisesti ennen maksun vahvistamista. Tilausta ei voi muuttaa eikä sitä voi yhdistää muihin tilauksiin. Jos huomasit tilauksellasi virheen, esim. yhteystiedoissasi, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.

Vaatekutsuasiakas (tilaan NOSH edustajalta)

Tarkistathan tilauksesi huolellisesti ennen maksulinkin vahvistamista ja tarvittaessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme tai edustajaasi. Tilausta ei voi muuttaa eikä sitä voi yhdistää muihin tilauksiin. Jos huomasit tilauksellasi virheen, esim. yhteystiedoissasi, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme tai edustajaasi.

Voinko yhdistää kaksi tilaustani?

Tarkistathan tilauksesi huolellisesti ennen maksun vahvistamista, sillä tilausten muuttaminen ja yhdistäminen ei ole mahdollista ostotapahtuman jälkeen. Saat lisätietoa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Onko tilaukseni tullut perille?

Verkkokauppa-asiakas

Ostotapahtuman jälkeen sait meiltä tilausvahvistuksen sähköpostilla. Toimitusvahvistus lähetetään sähköpostiisi, kun tilaus lähtee varastoltamme. 

Rekisteröitynyt asiakas voi tarkistaa tilauksensa tilan ”omat tilaukset” kohdassa kirjauduttuaan verkkokauppaan.

Vaatekutsuasiakas (tilaan NOSH edustajalta)

Kun edustajasi on luonut tilauksesi, saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, joka sisältää 24 tuntia voimassa olevan maksulinkin. Saat maksulinkin myös tekstiviestinä, jos ilmoitat edustajalle puhelinnumerosi. Kun olet vienyt ostoksesi onnistuneesti loppuun maksulinkin kautta, avautuu "OSTOKSESI ON VALMIS" -näkymä, josta näet yhteenvedon tilauksestasi ja valitsemasi maksutavan.

Kun tilauksesi on lähdössä varastoltamme, saat meiltä toimitusvahvistuksen.

Jos valitsit maksutavaksesi laskun: Klarna lähettää sen sinulle sähköpostilla tämän jälkeen. Muista tarkistaa myös roskaposti. Vaihtoehtoisesti näet Klarna laskusi myös Klarnan mobiilisovelluksella tai kirjautumalla Klarnaan.

Miten voin maksaa tilaukseni? 

Tilaukset maksetaan verkkokaupan kassalla tarjotuilla maksutavoilla, joista voit lukea lisää toimitusehdoistamme.

Vaatekutsuasiakas (tilaan NOSH edustajalta)

Edustajasi luo tilauksesi, jonka jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi, joka sisältää 24 tuntia voimassa olevan maksulinkin. Tarkistathan myös roskapostisi. Jos ilmoitat edustajallesi puhelinnumerosi, saat maksulinkin myös tekstiviestinä.

Etene maksulinkistä kassalle, täytä yhteystietosi, valitse toimitustapasi sekä maksutavoista sinulle sopivin.

Jos valitsit laskun, Klarna lähettää laskun sähköpostiisi kun tilaus on lähtenyt varastoltamme.

Lue lisää maksutavoistamme toimitusehtojemme kohdasta 3. Maksutavat.

Tilaukseni on peruuntunut, mitä teen?

Vaatekutsuasiakas (tilaan NOSH edustajalta)

Tilaus täytyy vahvistaa 24 tunnin sisällä maksulinkin vastaanottamisesta. Vahvistamaton tilaus peruuntuu automaattisesti. Mikäli haluat uusia tilauksen, olethan yhteydessä edustajaasi.

Miksi en ole saanut laskua tilauksestani?

Saat Noshilta toimitusvahvistuksen ja tämän jälkeen Klarnalta laskun sähköpostiisi, kun tilaus lähtee varastoltamme. Muistathan tarkistaa myös roskapostit-kansion. Henkilöasiakkaana näet avoimet laskusi helposti myös kirjautumalla Klarnaan. Yritysasiakas voi tiedustella laskuaan Klarnan puhelinpalvelusta 09-42599771.

Voit myös ladata mobiililaitteeseesi Klarna sovelluksen, jonka avulla seuraat helposti ostoksiasi. Lisätietoja saat Klarnan asiakaspalvelusta.


TOIMITUKSET

Mikä on tilausten toimitusaika?

Pakettien normaali toimitusaika on 1-4 arkipäivää valittuun noutopisteeseen. Poikkeustilanteissa ja kiireaikoina, kuten alennusmyyntien tai merkittävien kampanjoiden aikana toimitusaika saattaa olla hieman pidempi.

Saat sähköpostitse toimitusvahvistuksen, kun tilauksesi lähtee varastoltamme.
Saat paketin saapumisilmoituksen Postilta tai PostNordilta tekstiviestillä ja sähköpostilla. PostNordin pakettia voit seurata myös PostNord-sovelluksella.

NOSH Lahjakortit toimitamme sähköpostitse tunnin sisällä maksun vahvistamisesta.

En ehdi noutaa pakettiani ajoissa noutopisteestä, mitä teen?

Saat saapumisilmoituksen Postilta tai PostNordilta tekstiviestillä ja sähköpostilla. PostNordin pakettia voit seurata myös PostNord-sovelluksella. 

Posti: Myös toinen henkilö voi noutaa paketin puolestasi Postin noutopisteestä esittämällä seurantatunnuksen ja oman kuvallisen henkilökorttinsa. 

PostNordin paketin voi noutaa toisen puolesta valtakirjalla. Tarkemmat ohjeet sekä linkki valtakirjaan löytyy PostNordin sivuilta: postnord.fi/vastaanota/valtakirjat 

Posti ja PostNord säilyttävät paketteja 7 vuorokautta, jonka jälkeen ne palautuvat takaisin lähettäjälle. Noutamattomana palautuneesta tilauksesta perimme 8 euron käsittelykulun. Voit halutessasi tehdä palautuneista tuotteista uuden tilauksen. Emme lähetä palautunutta tilausta uudelleen.


TUOTTEIDEN PALAUTUS

Miten palautan tuotteen?

Tuotteillamme on 14 vuorokauden maksuton palautusaika.

Poikkeuksena palautuksissa ovat sukat sekä Outlet-tuotteet:

  • Voit palauttaa meille avamaattoman sukkapaketin, mutta mikäli palautat avatun sukkapaketin, veloitamme 50% sukkapaketin hinnasta. 
  • Mikäli tilauksella oleva yksi tai useampi Outlet-tuote palautetaan, veloitamme käsittelykuluina 3,90 euroa/tilaus

    Mikäli palautat kaikki tilauksellasi olleet tuotteet, hyvitämme myös tilauksesi toimituskulut (ylläolevat erityisehdot ovat voimassa). Pidätämme oikeuden veloittaa toimituskulut tilauksista, jotka on tehty toimituskuluttomuuskampanjan aikana, mutta jonka ehdot eivät täyty enää palautuksen jälkeen.

    Palautusoikeus ei koske yritysostoina tehtyjä tilauksia.

    Lue tarkemmin palautuksesta täältä.

    Miten vaihdan tuotteen?

    Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon, väriin tai kokonaan toiseen tuotteeseen, voit tehdä uuden tilauksen ja palauttaa alkuperäisen tuotteen meille asiakaspalautuksena. Katso kohta: miten palautan tuotteen.

    Mikä on palautukseni tilanne?

    Palautuksen saapumiseen varastollemme ja sen käsittelyyn on hyvä varata aikaa yhteensä 10-20 arkipäivää. Maksu palautetaan aina sille maksutavalle, jolla tilaus on maksettu. Saat meiltä vielä sähköpostiviestin, kun palautus on käsitelty.

    Miten toimin palautuksen ja Klarna laskun kanssa?

    Klarna laskulla on 30 päivää maksuaikaa, joten voit jäädä rauhassa odottamaan palautuskäsittelyä. Käsiteltyämme palautuksen tilaukseltasi saat meiltä viestin ja tämän jälkeen Klarna lähettää sinulle päivitetyn laskun sähköpostilla. Raha palautuu aina sille maksutavalle, jolla tilaus on maksettu.
    Lisätietoja saat Klarnasta: www.klarna.com/fi/


    TOIMITUSVIRHEET

    Sain väärän tuotteen tai toimituksesta puuttui tuote, mitä teen?

    Jos sait väärän tuotteen tai toimituksesta puuttui tuote, ilmoitathan siitä meille heti sen huomattuasi tekemällä virheilmoituksen verkkosivuillamme. 

    a. Jos paketistasi puuttui tuote, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian saatuamme virheilmoituksesi.

    b. Jos sait väärän tuotteen, palautathan sen meille maksuttomana asiakaspalautuksena. Saat palautusohjeet sähköpostiisi virheilmoituksen lähettämisen jälkeen ja ne löytyvät myös toimitusehdoista kohdasta 6. Palautusohje täältä. Käsittelemme toimitusvirhereklamaatiot mahdollisimman nopeasti.


    TUOTEVIRHEET

    Tilaamassani tuotteessa ilmeni virhe, miten toimin?

    Jos tilaamassasi tuotteessa ilmeni virhe, ilmoitathan siitä meille virheilmoituksella

    Voit valita kolmesta korvausvaihtoehdosta sopivimman: 

    a. Jos haluat uuden tuotteen tilalle

    Lähetä virheellinen tuote meille takaisin puhtaana palautusohjeiden mukaisesti. Ohjeet saat virheilmoituksen lähettämisen jälkeen tai löydät ne toimitusehdoista kohdasta 6. Palautusohje täältä.

    Käsittelemme virheilmoituksen tapauskohtaisesti joko: a) virheen havainnollistavan kuvan ja palautustositteen perusteella tai tuotteen saavuttua varastollemme.

    Tarkistamme tuotteen saatavuuden reklamaation käsittelyn yhteydessä. Jos tuote on jo loppunut varastoltamme, palautamme rahat tuotteen iän ja käytön huomioiden.

    b. Jos haluat tuotteesta rahan palautuksen 

    Lähetä virheellinen tuote meille puhtaana takaisin palautusohjeiden mukaisesti. Ohjeet saat virheilmoituksen lähettämisen jälkeen ja ne löytyvät myös toimitusehdoista kohdasta 6. Palautusohje täältä.

    Suoritamme rahojen palautuksen tuotteen iän ja käytön huomioiden.

    c. Jos pidät virheellisen tuotteen

    Liitä virheilmoitukseen selkeä kuva tuotteen virheestä.

    Saat hyvityskoodin, jonka voit käyttää uudella tilauksella.

    Tuotteessa ilmeni virhe, mutta en ole ostanut tuotetta suoraan NOSHilta. Kenellä on virhevastuu?

    • Muotituotteilla ja -vaatteilla ei pääsääntöisesti ole valmistajan antamaa takuuta. NOSH vaatemallistojen tuotteilla ei ole takuuta. 
    • Kun tuotteella ei ole takuuta sovelletaan tavaran myynnissä mm. kuluttajansuoja- ja kauppalakia. 
    • Tuotereklamaatio on tällöin tuotteen ostajan ja myyjän välinen asia, koska heidän välilleen on syntynyt sopimussuhde.
    • Tuotteen valmistaja ei ole korvausvelvollinen mahdollisessa reklamaatiotilanteessa vaan virhevastuu on tuotteen myyjällä. 

    a. Tuote on ostettu NOSH edustajalta, edustajan rekiltä.

    Kun ostat esittelykäytössä olleen NOSH vaatteen edustajalta, sovelletaan kaupassa kuluttajasuojalakia, koska NOSH edustaja on itsenäinen yrittäjä.

    • Kun ostat NOSH edustajalta käytetyn, esittelykäytössä olleen mallikappaleen, voit reklamoida ilmenneestä tuotevirheestä NOSH edustajalle, joka on vastaanottanut sinulta maksun ostamastasi mallikappaleesta.
    • NOSH edustaja on tällöin velvollinen korvaamaan mahdollisen tuotevirheen kuluttajasuojalain mukaisesti tuotteen ostajalle.

    b. Tuote on ostettu käytettynä tai uutena yksityiseltä henkilöltä

    Kun ostat käytetyn tai uuden NOSH vaatteen yksityiseltä henkilöltä, sovelletaan kaupassa kauppalakia.

    • Esimerkiksi ostaessasi NOSH vaatteita itsepalvelu- tai nettikirpputorilta, on virhevastuu myyjällä. 
    • Usein kirpputorilla myytävät vaatteet ostetaan "sellaisena kuin se on" -periaatteella, jolloin ostaja hyväksyy tuotteen kunnon kaupantekohetkellä. Ostotilanteessa kannattaa mahdollisuuksien mukaan sopia myyjän kanssa miten toimitaan, jos tuotteessa ilmenee myöhemmin rakenteellinen virhe.
    • Tuotteen valmistajana NOSH ei ole velvollinen korvaamaan kirpputorilta ostettua tuotetta, koska NOSH ei ole ollut mukana kaupanteossa myyjän roolissa eikä tunne kaupan ehtoja tuotteen kuntoa koskien. 
    • NOSH ottaa tällaisen reklamaation käsittelyyn vain, jos alkuperäinen ostaja on asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme. Vain alkuperäisen ostajan antamilla tiedoilla voimme tunnistaa tuotteen myyntiajankohdan, tuotteen iän ja määrittää mahdollisen korvauksen alkuperäiselle ostajalle. 

    c. Sain tuotteen lahjaksi

    tai

    d. Tuote on tilattu toisen henkilön nimellä

    Asiakkaidemme henkilötietojen turvassa pysyminen on meille tärkeää. Jotta voimme käsitellä tuotereklamaation, avaamme henkilötietoja sisältävän tilauksen. Tämän vuoksi alkuperäisen tilaajan, jonka henkilötietoja tilauksella on, on oltava meihin yhteydessä.  

    Huomioithan, että mahdollinen uusi tuote lähetetään alkuperäiselle tilaajalle ja vaihtoehtoinen rahanpalautus suoritetaan alkuperäisen tilauksen maksutavalla.


    TUOTTEIDEN HOITO-OHJEET

    Miten pesen ja huollan NOSH tuotteet?

    Lue lisää tuotteidemme pesu- ja hoito-ohjeista.



    Päivitetty 22.8.2022

    Tuotehaku

    Suosituimmat haut

    Tuoteryhmät

    Ostoskorisi on tyhjä

    Toimitusehdot

    Löydät usein kysytyt kysymykset ja vastaukset UKK-sivulta

    Voit tutustua kansainvälisiin toimitusehtoihin nosh.fi - verkkokaupasta tästä.

    Tietosuojaselosteemme löydät täältä


    1. Tilausten käsittely


    Otamme uudet tilaukset käsittelyyn ja keräilyyn mahdollisimman nopeasti.

    Tilauksiin ei voi tehdä muutoksia ostotapahtuman jälkeen eikä tilauksia voi yhdistää toiseen tilaukseen.  

    Voit ottaa kaikissa tilaustasi koskevissa asioissa yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

    2. Toimitustavat, toimitusaika ja -hinnat

    Tilaa verkkokaupasta tai NOSH edustajalta

    ToimitustapaToimitusaikaHinta
    PostNord MyPack Collect -paketti - nouto pakettiautomaatista tai asiointipisteestä, K-marketista tai R-kioskista1-4 arkipäivää*6,90 €
    Postipaketti -nouto Postin automaatista tai asiointipisteestä1-4 arkipäivää*7,90 €
    Postin Kotipaketti, toimitus kotiovelle

    1-4 arkipäivää*9,90 €

    Huomioitavaa:

    *Poikkeustilanteissa ja kiireaikoina, kuten alennusmyyntien tai merkittävien kampanjoiden aikana toimitusaika saattaa olla hieman pidempi. Toimitusaika lasketaan siitä, kun tilauksen maksutapa on vahvistettu.

    ta 2.4

    2.1. Postipaketti

    Valitessasi toimitustavaksi Postipaketin, voit noutaa pakettisi pakettiautomaatista tai Postin asiointipisteestä vastaanotettuasi saapumisilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostilla.

    Asiakas täyttää kassalla osoitetietonsa, valitsee toimitustavan sekä noutopisteen ja vastaa itse antamiensa tietojen oikeellisuudesta. NOSH ei ole velvollinen suorittamaan paketille siirtoa, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai korvaamaan, mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

    Huomioithan, että valitsemasi noutopisteen ollessa täynnä, Posti voi siirtää pakettisi varanoutopisteelle, jolloin NOSH ei korvaa paketin siirtoa. Perheenjäsentä, ystävää tai tuttavaa on mahdollista pyytää avuksi paketin noudossa, oli lähetys asiointipisteellä tai automaatissa. 

    Posti säilyttää paketteja 7 vrk noutopisteessä tai pakettiautomaatissa, jonka jälkeen paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.

    Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä, se palautuu NOSHille. Veloitamme noutamattomasta paketista asiakkaalta käsittelykulut 12 €.

    Postipaketit toimitetaan hiilineutraalina Posti Green- lähetyksinä.

    2.2. Postin Kotipaketti

    Kotiinkuljetusta varten voit valita toimitustavaksi Postin Kotipaketin, joka jaetaan vastaanottajan kotiovelle sovitusti. 

    Kotipaketit toimitetaan hiilineutraalina Posti Green- lähetyksinä.

    2.3. PostNord MyPack Collect -paketti

    Valitsemalla toimitusmuodoksi PostNord MyPack Collect -paketin, voit noutaa pakettisi lähimmästä PostNordin pakettiautomaatista, K-marketista, R-kioskista tai PostNordin toimipisteestä.

    Paketin siirtäminen toiseen toimipisteeseen ei ole mahdollista PostNordin kautta. NOSH ei ole velvollinen korvaamaan, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

    Huomioithan, että valitsemasi noutopisteen ollessa täynnä, PostNord voi siirtää pakettisi varanoutopisteelle, jolloin NOSH ei korvaa paketin siirtoa. Perheenjäsentä, ystävää tai tuttavaa on mahdollista pyytää avuksi paketin noudossa, oli lähetys asiointipisteellä tai automaatissa.

    PostNordin pakettien säilytysaika on yksi viikko pakettiautomaatissa ja noutopisteessä, jonka jälkeen noutamattomat paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.

    Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä se palautuu varastollemme ja veloitamme noutamattomasta paketista käsittelykulut 12 €.

    3. Maksutavat

    Maksutavat henkilöasiakkaille:

    • Verkkopankki- ja korttimaksu (Aktia, Ålandsbanken, Danske Bank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, OmaSP, OP, POP Pankki, SEB, S-Pankki, Säästöpankki)
    • Pankki- tai luottokortti (Visa, Mastercard ja American Express)
    • Maksa 30 päivän sisällä (Klarna lasku)
    • Maksa myöhemmin (Klarna tili)
    • Pilko maksut, Klarnan joustava erämaksu
    • MobilePay

    Klarna Checkout -palvelun avulla voit tehdä ostoksia helposti, joustavasti ja turvallisesti. Vastaamalla muutamaan kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

    Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.

    Jos valitset maksutavaksi Klarna laskun, Klarna toimittaa sen sinulle sähköpostilla siinä vaiheessa, kun tilaus toimitetaan. Henkilöasiakas näkee laskunsa myös kirjautumalla Klarnaan osoitteessa klarna.com/login tai lataamalla Klarnan mobiilisovelluksen mobiililaitteeseensa.

    Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun p. 09 – 425 99 771 arkisin klo 8.00–18.00. Voit lukea useiten kysyttyjä kysymyksiä Klarnan palvelusta tästä.

    Maksaminen NOSH edustajalta tilattaessa

    Edustajasi luo tilauksesi ja saat sähköpostiisi maksulinkin sisältävän tilausvahvistuksen, jonka jälkeen sinulla on 24 tuntia aikaa valita itsellesi sopivin maksutapa ja vahvistaa maksulinkki. Jos ilmoitat edustajalle puhelinnumerosi, saat maksulinkin myös tekstiviestinä. 

    Maksaminen NOSH lahjakortilla

    Voit maksaa ostoksesi tai osan ostoksestasi sähköisellä NOSH lahjakortilla lisäämällä lahjakorttikoodin kassalla tilaukselle. NOSH edustajan kautta tilatessa edustaja lisää lahjakorttikoodin tilaukselle puolestasi. Lahjakorttia ei pysty lisäämään tilaukselle jälkikäteen. Lahjakortilla maksaessa tilaukselle voi lisätä myös kutsujärjestäjän edun, hyvitysedun tai muun koodillisen kampanjaedun.

    Lue lisää maksamisesta UKK:sta.

    4. Alennuskoodit ja tarjoukset

    Hyvitys- ja alennuskoodit

    Hyvitys- ja alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Tilauksella voi olla vain yksi hyvitys- tai alennuskoodi

    NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen. 

    NOSH ei hyväksy vanhentuneita tai kolmansien osapuolien julkaisemia alennuskoodeja.

    Mikäli sinulla on NOSHin toimittama alennuskoodi, joka ei toimi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

    Tarjoukset ja edustajan kautta tehty tilaus

    Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

    Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti. Tuotteen hinta määräytyy ostohetkellä.

    Kutsujärjestäjän etu

    Kutsujärjestäjän etu on tarkoitettu NOSH vaatekutsuilla tehtävään tilaukseen.

    Kutsujärjestäjän edun sisältävälle tilaukselle ei voi yhdistää muita hyvitys- tai alennuskoodeja.

    NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen.

    NOSH klubiedut

    NOSH klubiedut ovat saatavilla ainoastaan NOSH edustajan kautta tilattaessa.

    NOSH klubietuja koskevat erityisehdot. Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti.

    Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

    5. Palautusoikeus

    5.1 Palautettavan tuotteen kunto

    Palautettavan vaatteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen.

    Palauta tuotteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuneen vaatteen kunnon ennen maksun palauttamista. Mikäli tuotteessa on puutteita edellä mainittujen asioiden osalta, pidätämme oikeuden olla hyvittämättä tuotteesta maksettua hintaa kokonaisuudessaan.

    Palauta tuotepakettina ostetuista tuotteista kaikki pakettiin kuuluvat tuotteet sekä mahdollinen tuotelahja, jos tuotelahjan ehdot eivät täyty palautuksen jälkeen.

    Tarkista vastaanottamasi vaatteet ennen käyttöönottoa tai pesua.

    5.2 Palautusoikeus

    NOSH-vaatteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palauttaa voit veloituksetta kerran. Mikäli samalle tilaukselle tehdään useamman kerran palautus, veloitamme asiakkaalta toimituskulujen verran lisämaksua. Palautusaika lasketaan alkavaksi paketin noutohetkestä.

    Palautusoikeus ei koske yritysostoina tehtyjä tilauksia.

    Palautettavien tuotteiden erityisehdot:

    • Sukkatuotteet: Mikäli sukkapaketin vyöte on avattu, hyvitämme asiakkaalle 50 % sukkapaketin hinnasta.
    • Outlet-tuotteet: Mikäli tilauksella oleva yksi tai useampi Outlet-tuote palautetaan, veloitamme käsittelykuluina 3,90 euroa/tilaus

    Mikäli palautat kaikki tilauksellasi olleet tuotteet, hyvitämme myös tilauksesi toimituskulut (ylläolevat erityisehdot ovat voimassa). Pidätämme oikeuden veloittaa toimituskulut tilauksista, jotka on tehty toimituskuluttomuuskampanjan aikana, mutta jonka ehdot eivät täyty enää palautuksen jälkeen.

    Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon, väriin tai toiseen tuotteeseen, voit tehdä uuden tilauksen ja palauttaa alkuperäisen tuotteen.

    HUOM! Tuotteilla, jotka on tilattu 14.11.–18.12.2023 välisenä aikana on voimassa joulunajan pidennetty palautusoikeus 31.12.2023 saakka.

    5.3 Palautusten käsittelyaika   

    Palautuspakettien toimitusaika varastollemme vaihtelee useilla työpäivillä ja palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta asiakaspalvelumme ottaessa sen käsittelyyn. Palautuksen käsittelyyn varastollamme ja Klarnan vahvistukseen hyvityksen suorittamisesta kuluu yhteensä 5-14 vuorokautta. Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun palautuksesi on käsitelty.

    Klarna hyvittää maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautuvat sinulle myös alkuperäiset postikulut toimituskulut. Huomioithan kohdassa 5.2 Palautusoikeus ilmoitetut Palautettavien tuotteiden erityisehdot.

    5.4 Väärä tai viallinen tuote

    Jos olet saanut tilauksessasi väärän tai viallisen tuotteen, täytä verkkosivuillamme oleva virheilmoituslomake. Voit valita tuotevirhelomakkeelta sinulle sopivan hyvitysvaihtoehdon. Mikäli kyseessä on toimitusvirhe, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Lomakkeen lähetettyäsi saat lisäohjeet tuotteen mahdolliseen palauttamiseen.  

    Ilmoita toimitus- tai tuotevirheestä

    Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme:

    • sähköpostitse info@nosh.fi
    • soittamalla numeroon 029-309 3600 (pvm/mpm). Asiakaspalvelumme tavoitat puhelimitse maanantaisin klo 9.00-14.00 ja tiistaista perjantaihin klo 9.00-15.00

    5.5 Maksun palautus 

    Kun palautus on käsitelty tilaukseltasi, palautettavasta summasta lähtee automaattisesti tieto Klarnaan, joka lähettää sinulle viestin koskien rahanpalautusta. Tarkistathan myös roskapostin.

    Vaihtoehtoisesti näet kaikki Klarnan kautta tehdyt ostoksesi ja laskusi kirjautumalla Klarnaan täällä: app.klarna.com/login tai lataamalla Klarna sovelluksen Google Playsta tai Apple Storesta.

    Palautuksen käsittelyyn varastollamme ja Klarnan vahvistukseen hyvityksen suorittamisesta kuluu yhteensä 5-14 vuorokautta. Klarna hyvittää maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautuvat sinulle myös alkuperäiset postikulut toimituskulut. Huomioithan kohdassa 5.2 Palautusoikeus ilmoitetut Palautettavien tuotteiden erityisehdot.

    Lisätietoja saat Klarnan asiakaspalvelusta: 09- 425 99 771 klarna.com/fi/

    Klarna lasku

    Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty. 
         

    6. Palautusohje

    Täytä ja liitä palautuspakettiin tilauksen mukana tullut lähetyslista tai vastaavat tiedot erillisellä paperilla. Palautusten käsittelyyn tarvitsemme: 

    1. tilausnumeron 
    2. tilaajan nimen
    3. jokaisesta palautettavasta tuotteesta tiedon onko kyseessä palautus vai ilmoitus virheestä

    6.1 Palautus Postin palautustunnuksella Posti asiointipisteeseen

    Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuina ja täytetyn lähetyslistan tai vastaavien tietojen kanssa Postin asiointipisteeseen. Jos olet palauttamassa virheellistä tuotetta, lisääthän pakettiin mukaan tilausnumerosi sekä VAAT- tai TOIM-alkuisen virheilmoitustunnuksen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.   

    Kirjoita paketin päälle palautuksen osoitteeksi:
    Postin palautustunnus 628456
    Nosh Company Oy
    PL 110
    13101 Hämeenlinna   

    Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

    6.2 Palautus Postin Helposti-koodilla

    Palauta Helposti koodilla mihin tahansa Postin automaattiin tai Postin asiointipisteeseen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.

    -Mene Postin sivulle: posti.fi/palautapaketti.  

    -Syötä pakettisi lähetystunnus tekstikenttään, alkukirjaimet JJFI aina isoilla kirjaimilla.

    -Paina "Hae" ja saat Helposti-koodin sekä palautusohjeet

    -Jos olet palauttamassa Smartpost-automaattiin, jonka lokeroissa on näppäimistöt, on sinun varattava vielä lokero.
    -Syötä hakukenttään postinumero, jonka alueelle haluat jättää palautuksen ja paina HAE.
    -Valitse sopiva Smartpost-automaatti ja syötä sähköpostiosoitteesi
    -Saat kertakäyttöisen lokeron avauskoodin varaamaasi Smartpost lokeroon sekä toimintaohjeet.

    -Kirjoita saamasi Helposti-koodi paketin päälle.

    -Jos palautat pakettiautomaattiin, noudata automaatin ohjeita.

    Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

    6.3 Palautus PostNordin palautustarralla

    Voit palauttaa tuotteita veloituksetta 14 vuorokauden sisällä paketin noutamisesta PostNordin automaattiin tai asiointipisteeseen käyttäen paketin mukana tullutta palautustarraa.

    Jos palautustarra ei ole enää tallessa tai noutamisesta on kulunut yli 14 vrk esim. reklamaatiotilanteessa palauta paketti postitse käyttäen Postin palautustunnusta ks. ohje kohdasta 6.1.

    Pakkaa tuotteet ja täytetty lähetyslista tai vastaavat tiedot valmiiksi ja liimaa paketin päälle paketin mukana tullut PostNordin osoitetarra. Vie paketti lähimpään Post Nordin automaattiin tai asiointipisteeseen. Voit seurata pakettisi kulkua Post Nord sovelluksella.

    Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

    7. Asiakaspalvelu ja muut ehdot

    Asiantunteva ja tuotevalikoimamme hyvin tunteva henkilökuntamme auttaa sinua mielellään kaikissa tilaukseesi liittyvissä asioissa. Parhaiten tavoitat meidät aina sähköpostitse info@nosh.fi.

    Nosh Company Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.  

    Mahdollisiin asiakkaan ja Nosh Company Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

    Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan  ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan. Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013). Voit ottaa asiassa yhteyttä myös asiakaspalveluumme info@nosh.fi.

    Lue tietosuojaselosteestamme miten NOSH suojaa yksityisyyttäsi ja käsittelee henkilötietojasi.




    Päivitetty 11.12.2023

    Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

    Osta tuote

    Sulje

    Lähetä ostoskorisi sisältö omaan tai edustajasi sähköpostiin.

    Olet oikeutettu kampanjatuotteeseen, lunastaaksesi edun valitsethan tuotteen ennen toivelistan lähetystä.

    Lähettämiäsi tietoja käytetään linkin lähettämiseen vastaanottajalle. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Welcome to nosh.fi

    NOSH is a sustainable Finnish clothing brand that brings joy to everyday wear. Our products are designed in Finland and manufactured responsibly in Europe. We take pride in designing high-quality garments that last time. All our products are made from sustainable materials.

    We deliver to EU countries. Read more.